سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 دلیل که نشان میدهد سایت شما به مشاوره سئو نیاز دارد

مقاله ای درباره 10 دلیل که نشان میدهد سایت شما به مشاوره سئو نیاز دارد فقط برای این تهیه شده است تا شما را به این صفحه و مطلب هدایت کنم که به عنوان نمونه کار شاهد عملکرد من باشید.

 

اگر این مطلب را می‌بینید و در حال خواندن آن هستید، یعنی من در کار خودم موفق بوده‌ام. در بین هزاران سایت فارسی‌زبان که درباره مشاوره سئو سایت مطلب نوشته‌اند، من موفق شده‌ام تا شما را جذب کنم.

 

همین کار را قرار است برای سایت شما انجام دهم تا با راهنمای سئو سایت که در اختیارتان می گذارم، به نتایج عالی دست یابید.


اگر دارنده? سایت تازه‌تأسیس هستید یا قصد این را دارید که برای کسب‌وکار خود وب‌سایتی تهیه کنید، بهتر است پیش از هر اقدامی با یک مشاور سئو  صحبت کنید.

 

مشاور سئو سایت این کمک را به شما می‌کند تا بهتر بدانید که سایت شما به نسبت فعالیتی که دارید باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

مشاوره سئو سایت

 

توجه بفرمایید که: اگر ابتدای کار و شروع فعالیت، راهنمایی‌های دقیق نداشته باشید، در آینده می‌بایست هزینه‌های بی‌شماری بابت رسیدن به سایت مناسب پرداخت کنید. زیرا برای هر تغییر باید طراح سایت و برنامه‌نویس مجدد فعالیتی انجام دهد که شامل هزینه می‌شود.

 

با مشاوره سئو سایت وردپرسی و مسیری مشخص، از ابتدا می‌دانید که چه می‌خواهید و همان را به طراح سایت ارائه می‌دهید. این کار باعث صرف جویی در زمان و سرمایه? شما می‌شود.

 


چرا باید از مشاوره سئو سایت استفاده کنیم؟


اگر تازه‌وارد این حوزه شده‌اید و سردرگم هستید، ممکن است برای کسب این دانش و رسیدن به سایت دلخواه و موردپسند آزمون و خطاهای زیادی بدهید. ممکن است بارها برای طراحی یا تغییر هر مورد نیازمند طراح باشید.

 

همه? این موارد باعث افزایش هزینه می‌شود و شاید در پایان نیز همچنان سایتتان چنگی به دل نزد

ابتدا طرح و سایت شما خام است، ممکن است سؤالات بی‌شماری داشته باشید که مشاور به آنها پاسخ می‌دهد

 


  1. مشاوره برای سئو سایت می‌تواند سایت خام را پخته کند، سایت را به تکامل می‌رساند.
  2. شاید راه‌های درآمدزایی از سایت خود را ندانید و یا از روش‌های جدید که می‌تواند سایت را به درآمد برساند اطلاع نداشته باشید
  3. سایت شما به چه صفحاتی نیاز دارد؟ چه تعداد برگه؟
  4. آیا از لحاظ سئو و فاکتورهای جدید گوگل بهینه است؟
  5. آیا فوتر و هدر سایت شما به‌درستی طراحی شده است؟
  6. چه محتوایی باید تهیه کنید؟
  7. چه محتوایی باید برای مخاطبانتان تهیه کنید تا نرخ کلیک و تعامل را بالا ببرد؟
  8. نیاز مخاطب را می‌شناسید و آیا برای آن کاری انجام داده‌اید؟
  9. برای رتبه گرفتن در موتورهای جستجو و نمایش در نتایج جستجوگرها مانند گوگل چه اقداماتی لازم است؟
  10. آیا سایت کاربرپسند است و باعث ماندگاری مخاطب می‌شود؟
  11. داخل برگه‌ها و صفحات سایت چه محتوایی قرار گیرد؟
  12. چیدمان المان‌ها، دکمه و گزینه‌ها چطور باید باشد؟
  13. آیا افزونه‌های مناسبی نصب کرده‌اید و به چه افزونه‌هایی نیاز دارید؟
  14. آیا مخاطب زبان سایت شما را می‌فهمد و با آن ارتباط برقرار می‌کند؟
  15. چه رنگی بکار ببرید و از چه رنگ‌هایی استفاده کنید؟
  16. آیا سایت رابطه کاربری مناسبی دارد؟
  17. آیا روش ثبت‌نام در سایت مناسب است؟
  18. آیا سایت مخاطب را نگه می‌دارد یا باعث افزایش نرخ پرش (خروج سریع از سایت) می‌شود؟
  19. آیا بعد از پرداخت وجه، از خریدارانتان تشکر می‌کنید؟ (صفحه? تشکر پس از خرید)
  20.  

و مواردی بسیار زیاد که ممکن است کسی به شما نگفته باشد و از آنها بی‌اطلاع باشید

 

من می‌توانم این مسیر را برای شما هموار کنم. بررسی سایت شما، مشاوره و راهنمایی سئو برای اینکه سایت شما از خام به پختگی برسد

 


این مشاوره  به‌صورت ارسال ویدئو انجام می‌شود و کمترین هزینه را نسبت به سایت‌های مشاوره مشابه دارا است و کیفیت مطالب و نکات تضمینی است.


مسیر رسیدن به وب‌سایت کامل و پخته برای شما مشخص می‌گردد تا یکبار هزینه کنید و سرمایه‌تان را حفظ نمایید. با انجام موارد و نکاتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد شاهد رشد و شکوفایی سایتتان خواهید بود


در پایان بعد از انجام تغییرات و نکات توصیه شده، یکبار دیگر سایت شما از لحاظ سئو آنالیز و بررسی می‌شود و اگر نکات جدیدی باشد به‌صورت کاملاً رایگان به شما ارائه می‌گردد

 

جهت ارتباط با من و دریافت مشاوره به لینک زیر مراجعه کنید و نظر کاربران را بخوانید

https://www.anjammidam.com/kareh/womensvir-1/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D8%A7%D8%B2%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87/133895

 

مشاوره سئو


ادامه مطلب درباره مشاوره سئو  و راهنمای سئو  سایت می باشد:

 

 

 

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرآیند بهبود دید یک وب سایت یا صفحه وب در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) است تا وب سایت یک شرکت را قابل شناسایی تر کند ( یعنی در صفحه یا صفحه های اول) و در نتیجه باعث افزایش ترافیک شود. و فروش. خسته کننده است، شامل تصمیمات فنی و تجاری است، و نتایج را تضمین نمی کند - با این وجود، مزایای ماندگاری را به همراه دارد.

 

سئو اغلب شامل تلاش هماهنگ چندین بخش در یک سازمان، از جمله تیم های طراحی، بازاریابی و تولید محتوا است. در حالی که برخی از کارهای سئو مستلزم تجزیه و تحلیل تجاری است (مثلاً مقایسه محتوای یک نفر با رقبا)، بخش قابل توجهی به الگوریتم های رتبه بندی موتورهای جستجوی مختلف بستگی دارد که ممکن است با گذشت زمان تغییر کند. با این وجود، یک قانون سرانگشتی این است که وب سایت ها و صفحات وب با محتوای با کیفیت بالاتر، لینک های ارجاع خارجی بیشتر و تعامل بیشتر کاربر در SERP رتبه بالاتری خواهند داشت.

 

فرآیند سئو شامل شش مرحله کلی است:

 

تحقیقات ، از جمله تحقیقات تجاری، تجزیه و تحلیل رقبا، ارزیابی وضعیت فعلی و جستجوی کلمه کلیدی

برنامه ریزی و استراتژی ، از جمله تصمیم گیری در مورد نحوه مدیریت محتوا، ایجاد پیوند به وب سایت، مدیریت حضور در رسانه های اجتماعی و استراتژی های اجرایی فنی

پیاده سازی ، جایی که تصمیمات بهینه سازی در صفحات وب سایت و وب سایت به طور کلی اجرا می شود

نظارت ، که در آن فعالیت عنکبوت‌های وب، ترافیک، رتبه‌بندی موتورهای جستجو و سایر معیارها برای تولید گزارش‌هایی که ارزیابی انجام می‌شود مشاهده می‌شود.

ارزیابی ، شامل بررسی اثرات خلاصه شده استراتژی (و اجرای آن) در برابر اهداف بیان شده فرآیند SEO

تعمیر و نگهداری ، که در آن مشکلات جزئی یا عمده در عملکرد وب سایت به محض ایجاد آنها رسیدگی می شود (مثلاً محتوای جدیدی که طبق استراتژی نیاز به بهینه سازی دارد)

فرآیند SEO عمدتاً پیوندهای ارگانیک و قرار دادن نتایج موتورهای جستجو را هدف قرار می دهد . با این حال، اغلب با اقدامات تهاجمی تر (مثلاً تبلیغات جستجوی پولی) تکمیل می شود و اغلب بخشی از کمپین های بازاریابی سنتی است.

 

روانشناسی E-Comm

روانشناسی تجارت الکترونیک: نحوه فروش آنلاین

دوره بسته شد

رزرو

مشاهده دوره

ادبیات بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

در اینجا کل ادبیات UX در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) توسط بنیاد طراحی تعامل، در یک مکان گردآوری شده است:

 

مقاله برگزیده

SEO در مقابل SEM برای فریلنسرها و کارآفرینان: استراتژی بازاریابی خود را بهبود بخشید

SEO در مقابل SEM برای فریلنسرها و کارآفرینان: استراتژی بازاریابی خود را بهبود بخشید

یک کارآفرین یا فریلنسر دو استراتژی اصلی برای استفاده در بازاریابی آنلاین دارد. بهینه سازی موتورهای جستجو ( SEO )، که سعی می کند وب سایت شما را در موتورهای جستجو به صورت «ارگانیک» رتبه بندی کند و بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) که در ازای دریافت پول، وب سایت شما را در نتایج جستجو رتبه بندی می کند. هر دو استراتژی می توانند برای ایجاد موفقیت آمیز یک تجارت مورد استفاده قرار گیرند - اما کدام یک برای شما مناسب است؟

 

یک راه عالی برای بازاریابی کسب و کارتان این است که از موتورهای جستجو برای کمک به مشتریانتان برای پیدا کردن شما به صورت آنلاین استفاده کنید. اگر از این استراتژی استفاده می‌کنید، به یک وب‌سایت متمرکز بر فروش (به عنوان مثال، یک وب‌سایت با هدف ایجاد تماس به جای وب‌سایتی با هدف اطمینان از اینکه شما همان کسی هستید که می‌گویید هستید) نیاز دارید. در غیر این صورت، تلاش های شما احتمالا هدر خواهد رفت.

 

سئو در مقابل بدون

شما دو راه برای استفاده از موتورهای جستجو برای کمک به مردم برای یافتن وب سایت خود دارید. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و بازاریابی موتور جستجو (SEM).

 

جیم یو، مدیر عامل BrightEdge می‌گوید: «کلید [SEO و SEM] ارائه محتوای مناسب به کاربران در زمانی که به آن نیاز دارند، به شیوه‌ای جذاب است.»

 

بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) می‌تواند فوق‌العاده قدرتمند باشد، اما اغلب برای استارت‌آپی که به مشتریان در اسرع وقت نیاز دارد و نه در مدت شش ماه، بسیار کند است. این ارزان است، اما رایگان نیست - زیرا زمان شما نیز ارزش پول دارد. سئو می تواند در میان مدت و بلند مدت بسیار موثر باشد.

 

از سوی دیگر، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) هزینه دارد اما می تواند نتایج بسیار سریعی ارائه دهد. وب سایت شما باید بهینه سازی شده باشد تا بتواند فروش داشته باشد یا حداقل مشتری را به سمت تماس سوق دهد تا بتوانید فروش داشته باشید. استارت آپ ها باید با دقت به SEM نزدیک شوند. مطمئن شوید که به طور کامل درک می کنید که در هر زمان چقدر پول در معرض دید قرار داده اید. فریب پیروزی های سریع را نخورید. آهسته شروع کنید و نتایج خود را ارزیابی کنید.

 

بازاریابی موتورهای جستجو – نحوه استفاده از عبارات کلیدی

کلمات کلیدی و عبارات کلیدی جوهره استراتژی های بازاریابی موتور جستجو (SEM) و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) هستند. اینها کلماتی هستند که افراد در کادر جستجوی گوگل (یا بینگ یا هر چیز دیگری) تایپ می کنند تا اطلاعاتی را پیدا کنند.

 

اگر تصمیم دارید از موتورهای جستجو برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید، باید کلمات کلیدی و عبارات کلیدی مفید را برای این کار تعیین کنید.

 

کدام عبارات کلیدی را باید انتخاب کنید؟

مفیدترین این عبارات کلیدی به عبارات کلیدی دم بلند معروف هستند. این عبارات بسیار خاص هستند.

 

بنابراین، برای مثال، یک عبارت کلیدی دم کوتاه ممکن است "طراحی لوگو" باشد. قرار دادن آن در گوگل، بازدیدهای بسیار زیادی را برای شما به ارمغان می آورد. رقابت زیادی برای این عبارت وجود دارد و برای تجارت شما نیز مفید نیست. هیچ سیگنال خریدی در این عبارت وجود ندارد - بنابراین بسیاری از افراد از این عبارت برای یادگیری در مورد طراحی لوگو یا بررسی سایر جنبه های کار طراحی لوگو استفاده می کنند.

 

یک عبارت کلیدی دم بلند ممکن است "خرید طراحی لوگو در آتلانتا، جورجیا" باشد - این نشانه واضحی از قصد خرید است، و بهتر، موقعیت جغرافیایی را نیز نشان می دهد. اگر در آتلانتا، جورجیا مستقر هستید و لوگو می فروشید – اگر این عبارت وب سایت شما را در یک جستجو به نمایش بگذارد، شانس برنده شدن در کسب و کار را خواهید داشت.

 

بهترین روش ها برای انتخاب عبارات کلیدی

شناسایی عبارات کلیدی مفید چالش برانگیز است. متداول ترین روش استفاده از گوگل ادوردز و وارد کردن عبارت کلیدی است.

 

همچنین می‌توانید علامت‌های گفتاری — « »— را در اطراف عبارت قرار دهید تا ببینید آیا مجموعه‌ای از نتایج مشخص‌تری دریافت می‌کنید. علائم گفتار تضمین می کند که موتور جستجو به جای عبارات مشابه به دنبال عبارت دقیق است.

 

به عنوان مثال، "خرید طراحی لوگو در آتلانتا، جورجیا" را در مقابل خرید طراحی لوگو در آتلانتا، جورجیا قرار دهید.

 

این به شما نشان می دهد که چند بار جستجو در یک ماه انجام می شود (اعداد کم بسیار مفید نیستند مگر اینکه سیگنال خرید بسیار واضحی در عبارت کلیدی وجود داشته باشد - کار سخت برای پنج بازدید در ماه در بیشتر موارد توصیه نمی شود) و اینکه عبارت «ارزش» به ازای هر کلیک برای تبلیغ‌کنندگان چقدر است (به عنوان مثال، چه مقدار برای استفاده از آن عبارت کلیدی پرداخت خواهد شد). هر چه ارزش آن بیشتر باشد، احتمال اینکه این عبارت نتایج تجاری را برای کسی ارائه دهد بیشتر است.

 

همچنین بسیاری از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی (بعضی رایگان و برخی پولی) وجود دارند که ادعا می‌کنند تلاش را از این فرآیند حذف می‌کنند. یک ابزار محبوب برای اولین تایمرها Traffic Travis است که همچنین می‌تواند سایت‌های رقبای شما را برای استراتژی‌های بهینه‌سازی کلمات کلیدی آن‌ها تجزیه و تحلیل کند و به عنوان یک امتیاز، می‌تواند تجزیه و تحلیل دقیقی در مورد استراتژی بک لینک آنها نیز ارائه دهد. همچنین می‌توانید از ابزارهای تحقیقاتی فوق‌العاده مفید Moz.com برای کلمات کلیدی استفاده کنید - آنها پیشرو در صنعت هستند، اما قیمت آنها تا حدودی بالاتر است.

 

اگر از SEM به عنوان یک استراتژی استفاده می کنید، باید کلمات کلیدی خود را آزمایش و ارزیابی کنید. یک قانون سرانگشتی خوب این است که به ازای هر 100 کلیکی که دریافت می کنید، بین 3 تا 10 درخواست دریافت خواهید کرد. بنابراین، برای انجام یک تست کارآمد، باید حدود 1000 کلیک را آزمایش کنید. این بدان معناست که بودجه خود را برای Adwords 1000 برابر هزینه کلیک تنظیم کنید. اگر متوجه شدید که این هزینه بسیار زیاد است، باید کلمات کلیدی دیگری یا استراتژی بازاریابی متفاوتی را پیدا کنید.

 

اجرای یک کمپین SEM بسیار آسان است. یک کلیک می تواند از چند سنت تا چند دلار هزینه داشته باشد. ارزش کمپین SEM را می توان با موارد زیر محاسبه کرد:

 

ارزش کمپین = ارزش کل سفارشات ناشی از کمپین - هزینه کمپین

 

بنابراین، اگر 5000 دلار سفارش از 500 دلار هزینه تبلیغات دریافت کنید، ارزش کمپین برای شما 4500 دلار است.

 

اگر از 5000 دلار تبلیغات خرج شده 500 دلار سفارش دریافت کنید، ارزش کمپین 4500- دلار است. عدد منفی به این معنی است که شما در کمپین ضرر می کنید.

 

نویسنده / دارنده حق چاپ: Kissmetrics. شرایط حق چاپ و مجوز: کلیه حقوق محفوظ است.

 

انتخاب کلمات کلیدی و عبارات کلیدی به خودی خود یک علم است. ممکن است بخواهید قبل از انجام هر کاری از نظر SEO و SEM، مدتی را صرف ارزیابی نحوه انتخاب آن کلمات کلیدی و عبارات کلیدی کنید.

 

بهینه سازی موتورهای جستجو - یک استراتژی بازاریابی ارزان، آهسته و جامدی عملی برای بهبود طراحی وب و افزایش تعامل با مشتری ارائه دهد.